Illya PavlovLinkedin

jednatel

+420 731 544 584
illya.pavlov@acamar.cz

Lucie ValkováLinkedin

sales manager

+420 724 689 463
lucie.valkova@acamar.cz

Blanka RubišováLinkedin

sourcing manager

+420 725 945 457
blanka.rubisova@acamar.cz

Anna VacíkováLinkedin

senior recruiter

+420 773 993 450
anna.vacikova@acamar.cz

Michala VálováLinkedin

senior recruiter

+420 728 218 200
michala.valova@acamar.cz

Šárka BláhovcováLinkedin

recruiter

+420 721 954 799
sarka.blahovcova@acamar.cz

Lucie StaňkováLinkedin

recruiter

+420 724 271 755
lucie.stankova@acamar.cz

Tereza JarolímkováLinkedin

junior recruiter

+420 725 512 351
tereza.jarolimkova@acamar.cz

Jitka KličkováLinkedin

back-office administrátor

+420 727 969 677
jitka.klickova@acamar.cz

Tereza Simotová

back-office administrátor

+420 720 959 035
tereza.simotova@acamar.cz

Gabriela SkálováLinkedin

senior recruiter

+420 775 368 490
gabriela.skalova@acamar.cz

Lenka KotousováLinkedin

sales manager

+420 777 196 056
lenka.kotousova@acamar.cz

Kateřina PalečkováLinkedin

junior recruiter

+420 727 804 606
katerina.paleckova@acamar.cz

Flextronics

S Acamarem spolupracujeme již déle než rok a vždy v krátkém termínu dodal odborníky přesně vyhovující našemu zadání.

Proboston

S Acamarem jsme si sedli už od začátku. Řekli jsme si koho přesně potřebujeme. Obrovskou výhodou je, že nesleduje jenom zkušenosti potenciálního kandidáta, ale i jeho přístup a chování. A v neposlední řadě si představuje, zda daný člověk dokáže v našem dost složitém firemním ekosystémů fungovat.

Prazdroj

Blížil se go-live prvního pilotu a hledali jsme narychlo velmi zkušeného konzultanta - programátora pro migraci dat do nové aplikace pro Evropský Service Desk. Díky Acamaru za tři týdny už byl mezi námi v Anglii a migrace dat brzo zcela zmizela z Risk a Issue logu.

Cortis

Vždy mě těší, když mohu jednat s takovými profesionály, u kterých je serióznost a důvěrnost na předních místech, jakými jsou lidé z Acamaru. Málokdo umí tak pozorně naslouchat a snažit se hledat nejlepší možné řešení pro naše potřeby, jako to dělají právě oni.

FCR Media

S Acamarem spolupracuji rád, protože mi vždy dodá kvalitní a motivované lidi dle mých požadavků.

Deloitte

Je radost spolupracovat se skutečnými profesionály ve svém oboru.

Adastra

Acamar je mým klíčovým dodavatelem freelancerů na projektech, které nedokáži pokrýt vlastními zdroji. Tradičně s nimi doplňuji naše týmy tak, abychom plně pokryli zákaznickou poptávku. Flexibilita, rychlost reakce a hlavně schopnost dodat ty správné lidi, toho si cením nejvíc.

  • Vývoj a databáze

  • JAVA Technický Designer (FE Developer) (20 17:18:41. 04. 2018)

    Nástup: ASAP

    Místo: Praha

    Forma spolupráce: IČO

    Náplň práce

    • Návrh a vývoj interních frameworků a infrastruktury pro vývoj bankovních aplikací na platformě Java EE

    Požadavky:

    • Vysokoškolské vzdělání
    • Zkušenosti s vývojem aplikací na platformě Java EE alespoň 3 roky
    • Týmový hráč s širokým rozhledem v oblasti technologií používaných pro vývoj Java aplikací
    • Pokročilá znalost jazyka Java, OOP a návrhových vzorů
    • Velmi dobrá orientace v technologiích Java EE platformy
    • Praktické zkušenosti se Spring frameworkem
    • Znalost alespoň jednoho webového frameworku
    • Znalost UML, HTML, XML, JavaScript, CSS, SQL
    • Anglický jazyk (slovem i písmem)

    Výhodou:

    • Znalost Atlassian nástrojů (Confluence, JIRA, Bamboo, FishEye, Crucible, Stash), SVN, GIT, Maven, Nexus, Artifactory, SonarQube, Sauce Labs
    • Zkušenost s portálovými platformami (Liferay)
    • Znalost frameworku Vaadin nebo JSF
    • Zkušenosti z oblasti web designu
    • Zkušenosti s JavaScript frameworky (jQuery)
    • Administrace webových a aplikačních serverů (Tomcat, Jetty, WebSphere, JBoss)
    • Znalost Enterprise Architect
    • Znalost bankovního prostředí
  • Java BE Developer (20 17:10:36. 04. 2018)

    Nástup: ASAP

    Místo: Praha

    Forma spolupráce: IČO

    O projektu:

    • Vývoj backend systému pro jednotnou správu identity uživatelů
    • Poskytuje služby pro přihlášení uživatele, podepisování pomocí certifikátu, SMS klíčem či OTP metodami
    • Definuje soubor rolí a oprávnění
    • Je integrován na celou řadu dalších bankovní systémů

    Náplň práce:

    • Vývoj a rozšiřování SOAP/REST služeb v Java EE prostředí
    • Vzájemná integrace bankovních systémů
    • Zodpovědnost za dokončení projektových dodávek v požadovaném čase a kvalitě

    Požadujeme:

    • Zkušenosti s vývojem aplikací na platformě Java EE
    • Znalost Spring/CDI frameworku
    • Dobrá znalost jazyka Java
    • Alespoň základní znalost UML a SQL
    • Praktické zkušenosti s GIT, Maven
    • Týmový hráč

    Výhodou:

    • Práce s Atlassian nástroji (Confluence, JIRA, Bamboo, BitBucket), Artifactory, SonarQube
    • Administrace webových a aplikačních serverů (Tomcat, WebSphere, JBoss)
    • Znalost Enterprise Architect
    • Znalost bankovního prostředí
  • React Developer (19 17:09:13. 04. 2018)

    • Nástup: ideálně od 1.5.2018
    • Alokace: Projekt potrvá v primární fázi na 100% po dobu cca 2-3 měsíců, pak se bude progresivně snižovat, během 3-6 měsíců bychom došli na cca 50%. Poté bychom se dohodli na dalším fungování.
    • Homeoffice po zapracování možný, už takto spolupracujeme s jinými vývojáři.

    Info o projektu:

    • Jedná se o projekt „Web Onboarding“, v rámci kterého by vývojář umožnil téměř 1mil našich zákazníků zakládat si nové bankovní účty přes webový prohlížeč.
    • Tento projekt bude mít top prioritu v následujících měsících, kdy chceme přes tento nový kanál nabírat velké množství nových zákazníků.
    • Vývojář tedy bude mít přímý dopad na velkou změnu v bankovním prostředí a možnost ovlivnit chod velké firmy a jejich procesů vůči značnému počtu reálných zákazníků, kteří jej budou používat.

    Náplň práce:

    • Provedení technické realizace požadavku včetně testů a přípravy podkladů pro nasazení do provozu a to včetně dokumentace.
    • Řešit samostatně komplexní úlohy.
    • Zastřešovat vývoj požadované funkčnosti, realizaci daného technického požadavku - zodpovídat za kvalitu vytvořené technické realizace, zejména za správnou strukturu, čitelnost a nízkou chybovost programového kódu.
    • Hledat efektivní řešení splňující požadavky analytiků v souladu s požadavky IT architektů a dané platformy/ systému.
    • Dodržovat pravidla a metodické postupy platné pro návrh a implementaci dané platformy.
    • Aktualizovat předepsanou dokumentaci v souladu s technickou realizací.
    • Udržovat si přehled a znalosti o dané platformě, aktivně přicházet s návrhy na zlepšení, aktivně se na změnách podílet.     

    Požadavky:

    • Minimálně středoškolské vzdělání
    • Praktická zkušenost s vývojem/ programováním v Reactu
    • Praktické zkušenosti s postupy při verzování zdrojových kódů a dalších dokumentů
    • Velmi dobré analytické a strukturované myšlení, orientace na detail
    • Velmi dobrá schopnost navrhnout zobecnění konkrétní úlohy, schopnost pochopit již existují zobecnění
    • Pokročilá schopnost algoritmizace zadání
    • Velmi dobrá znalost programovacího jazyka a nástrojů pro danou platformu
    • Znalost testovacích a ladících technik

    Bude výhodou mít:

    • Zkušenosti s finančními službami a bankovnictvím
    • Angličtinu slovem i písmem
    • Předchozí praktické zkušenosti z oblasti vývoje software na dané platformě, v rámci dané aplikace/ systému

     

    Pokud umíte, co hledáme a popis na Vás sedí, ozvěte se. Domluvíme se na detailech a ujasníme, co bude třeba.

  • Java developer, kterého baví e-commerce (09 11:09:44. 04. 2018)

    Zkoušeli jste už někdy postavit servis, který bude využívat 16 e-shopů? A zní vám to jako lákavá výzva? Čtěte dál. Pro největší e-commerce skupinu ve střední a východní Evropě totiž právě hledáme šikovného Java developera.

    Hledáme právě vás, pokud…

    • Chápete REST a obecně komunikaci mezi komponenty. Toto je vzhledem k náplni práce týmu asi nejklíčovější věc
    • Dobře znáte jazyk Java ( ideálně verze 8), a framework Spring (Data, Boot, etc.)
    • Rozumíte si s Hibernate, JOOQ, JAX-RS a Gradle, kdo umí pracovat s containery Dockeru, ví, co je Git, JUnit a Test-NG
    • Umíte aplikovat Design Patterns a dodržujete zásady Clean Code
    • Jste samostatný a nepotřebujete vodit za ruku, ale zároveň komunikativní a dá se s vámi bavit o všem
    • Znáte angličtinu na úrovni technické dokumentace
    • Jste dobrý parťák a týmový hráč

    Jak se pracuje…

    • Agilně s dvoutýdenními iteracemi - každé ráno od 10 standup
    • Čistě a elegantně – čistý kód a testování. Unit testy, funkční a akceptační testy jsou samozřejmostí a dělá se Code Review
    • RESTově – dbá se na jednotný a snadný přístup ke zdrojům (datům) a obecně na komunikaci mezi komponenty
    • Inovativně a nebojácně - nové přístupy a technologie
    • Stěžejní technologie jsou teď Java8, RabbitMQ, GitLAb a Vue.JS

    Proč věříme, že vás tato výzva bude bavit?

    • Budete se podílet na unikátním projektu, jehož výsledky využívají všechny e-shopy ve skupině
    • Dostanete obrovskou porci volnosti, ale zároveň i zodpovědnosti
    • Když bude potřeba, poradí vám zkušenější kolega
    • Budete pracovat v kvalitním technické zázemí a příjemném prostředí
    • Na příjemném pracovním prostředí záleží spokojenost celého týmu. Proto máme v kanceláři fotbálek, playstation ligu a každý den čerstvé ovoce. Pracovní doba je pružná a na homeoffice se dá domluvit. A rádi se setkáváme i mimo práci na IT snídaních, školeních, Hackdays a dalších nepovinných akcích

    Pokud umíte, co hledáme a popis na Vás sedí, ozvěte se. Domluvíme se na detailech a ujasníme, co bude třeba. 

  • PHP Developer, který bude nadšený do e-commerce (06 12:55:21. 04. 2018)

    Představte si, že máte pod jednou střechou spoustu e-shopů, které běží v 5 zemích. A teď k tomu přidejte, že se ty e-shopy snaží být nejen největší, ale i nejlepší. Asi je vám jasné, že pro programátory je tu pořád spousta práce!

    Právě proto hledáme PHP developera do týmu pro e-commerce. Přidejte se k nadšencům do nových technologií, kteří jedou důsledně ve SCRUMu a dají si záležet na čistém kódu.

    Kdo se přesně hledá?

    • Člověk se zkušeností s PHP 7.1 a novější
    • Nadšenec pro Nette 2.3/2.4
    • Zájemce o práci s Doctrine
    • Znalec SQL, používají MySQL
    • Budoucí kolega, který má zkušenost s verzováním (GIT)
    • Někdo, kdo zvládá angličtinu na úrovni technické dokumentace, podmínkou je čeština

    Jak vypadá práce?

    • Budete pracovat na e-shopech, které denně používají tisíce zákazníků
    • Čeká vás vývoj špičkových technologických řešení
    • Užijete si docela velkou technologickou volnost – v týmu je demokracie
    • S ostatními kolegy pojedete důsledně SCRUM. Každý tak má pocit zodpovědnosti za výsledek celého týmu

    Proč myslíme, že se vám tu bude líbit?

    • Máte možnost odborného růstu za pomocí školení, meet-upů, konferencí a vlastního sdílení know-how, které je součástí IT kultury
    • V kanceláři je kolárna a sprcha pro sportovce, fotbálek, playstation a IT snídaně co 14 dní + ovoce na stole každý den
    • Pracovní doba je pružná
    • Od té doby, co firma zavedla HackDays, má každý prostor pro inovace...

    Pokud umíte, co hledáme a popis na vás sedí, ozvěte se. Domluvíme se na detailech a ujasníme, co bude třeba. 

  • Java backend developer in India/Prague (16 00:00:00. 03. 2018)

    About Project: 

    Start: ASAP

    Place: Indie(Gurgaon)/Prague/Home office 

    It is necessary to work on-site in India for the first month(s), then from Prague

    Backend development of a business mobile app for financial market for our client in India (tens of thousands of users)

    We develop both the front-end (mobile app for Android) and the back-end (server part)

    Back-end is developed in java and has the following features:

    • RAP OpenAPI to communicate with mobile applications
    • Integration with the SOAP WebServices core system and other services on various technologies
    • Short-term persistent layer in Oracle DB

    Used technologies:

    • Java
    • Java 8, J2EE
    • Java Spring (ideálně SpringBoot)
    • Database Oragle 11g
    • Tomcat
    • REST API Server - Spring Web MVC
    • REST API client - JAX-RS / Jersey
    • SOAP client – JAX-WS
    • Git, SVN
    • Bitbucket
  • React vývojář (14 14:09:12. 02. 2018)

    Nástup: ASAP

    Délka alokace: Min. 6 měsíců s možností prodloužení až na 1 rok

    Místo: Praha 4/Hradec Králové (s možností Home Office)

    Kdo jsme a co děláme?

    • Jsme mladý a dynamický tým zkušených programátorů, kteří si navzájem radí a pomáhají
    • Pracujeme na velkých a kritických aplikacích pro sjednávání pojištění
    • Umíme ocenit zajímavé a inovativní nápady
    • Zavádíme nové technologie nebo postupy do našich aplikací

    Informace o projektu:

    • Jedná se o vývoj nových aplikací, které nahrazují původní verze tvořené v Angular 1
    • Nové aplikace jsou v plánu na „zelené louce“
    • Velikost týmu: mladý tým cca 10 vývojářů

    Co byste měli umět?

    • Frontend: JavaScript, React, Redux, Ramda SASS + Compass, Webpack
    • Backend: Spring framework, Hibernate, Maven, Oracle, Java
    • Uvítáme znalosti technologií front-endu i back-endu

  • Analýza

  • IT Solution Architect s analytickými schopnostmi (13 16:54:52. 04. 2018)

    Jste výborný analytik se znalostmi přirozeným zájmem o IT architekturu? Vlastnosti jako proaktivita, samostatnost, zodpovědnost či diplomatické jednání Vám nejsou cizí? Pak pokračujte ve čtení popisu této pozice, protože dost pravděpodobně je šitá na míru právě Vám!

    Co Vás čeká?

    • Návrh solution architektury a její převedení do funkční analýzy
    • Práce s business požadavky, jejich konkretizace a případné vyjednávání s businessem
    • Obsahové vedení 2-3 členného týmu analytiků
    • Podpora testovacího týmu, podílení se na přípravě testovacích scénářů

    Co je k práci potřeba?

    • Zkušenosti se složitými integračními projekty v rámci bankovnictví
    • Technický přesah do vývojových standardů a technologií (JAVA, databáze, integrační patterny, mobilní technologie, vícevrstvá architektura apod.) 
    • Znalost Enterprise Architekt
    • Proaktivní přístup, touha dozvědět se co nejvíce a být přínosem pro své okolí
    • Samostatné, diplomatické jednání
    • Schopnost odhadů náročnosti (časové a finanční) svěřených činností

     

    Pozice Vás zaujala a chcete se dozvědět více? Ozvěte se nám a zjistíme, zda je to opravdu pozice přímo pro Vás.

  • Solution architect v bankovním sektoru (13 16:19:45. 04. 2018)

    Pro řešení datového skladu pro klienta v oblasi bankovnictví hledáme soběstačného solution architekta s přesahem znalostí do IT analýzy, který by zvládl vést DWH tým na straně dodavatele a nevadilo by mu čas od času vycestovat do zahraničí. Vidíte v tomto popisu fit s Vaší osobností? Pak hledáme právě Vás!

    Co bude náplní Vaší práce?

    • Vedení DWH týmu plného profesionálů
    • Analýza
    • Návrh architektury DWH

    Co od Vás očekáváme?

    • Hlubokou znalost problematiky regulace BCBS 239
    • Zkušenosti na úrovni architektury DWH
    • Zkušenosti s analýzou a návrhem DWH, zejména v rámci integračních projektů
    • Komunikativní AJ
    • Znalost DWH, SQL a Oracle technologií

    O projektu:

    • Jedná se o integrační projekt, konkrétně řešení datového skladu
    • Transformace DWH, jejíž součástí je vytvoření architektury DWH, včetně datových pump a jiných klíčových částí

     

    Zaujal Vás tento projekt a rádi byste se dozvěděli více? Ozvete se nám a společně zjistíme, jestli jsme na stejné vlně!

  • Technical Product Owner / IT Analytik - pro projekty v e-commerce (13 10:06:36. 04. 2018)

    Baví vás jednat s různými typy lidí, umíte se vžít do role „business“ i „vývojáře“ a máte zkušenost s IT analýzou? Pak by pozice Technical Product Owner/IT analytik mohlo být to pravé.

    Pro velkou e-commerce skupinu hledáme důležitý článek jejich procesu - spojkou pro SCRUM týmy Javistů, které tvoří middleware pod všemi e-shopy.

    Kdo a co se přesně hledá?

    • Člověk, který bude schopný získat informace od business vlastníků a zpracovat ho do řeči Javistů
    • Někdo se schopností jednoznačně specifikovat, logicky uvažovat a priorizitovat
    • Smysl pro detail a zákaznickou spokojenost
    • Zkušenost z komerčních projektů s IT analýzou
    • Orientaci v IT technologiích (Java, integrační platforma, middleware, microservices, pojmy, fungování)
    • Agilní přístup a zvládání time managementu

    Jak vypadá práce?

    • Zanalyzujete možnosti systémů a navrhnete přístupy k řešení, vše se probere s klukama z vývoje, jak by to šlo udělat a jak dlouho to bude trvat
    • Rozdělíte konkrétní tasky do UserStories do Backlogu a přidělíte priority
    • Každodenních stand-upy a meetingy, které se pojí se SCRUMem
    • Sestavení týmové roadmapy a dohled nad jejím plněním v dohodnutých termínech a kvalit
    • Dodržování metodiky SCRUM společně s týmem a SCRUM Masterem

    Proč myslíme, že se vám to bude líbit?

    • Dostanete prostor pro vlastní nápady
    • Věci se tu rychle mění, o dynamiku není nouze
    • Budete pracovat s fajn lidmi
    • Užijete si neformální prostředí a velkou dávku sovobdy
    • V kanceláři je kolárna a sprcha pro sportovce, fotbálek, playstation a IT snídaně co 14 dní + ovoce na stole každý den

    Dostali jste chuť se do toho ihned pustit? Pojďme se tedy potkat a třeba zjistíme, že to půjde.

  • IT Business Analytik - integrační projekty v e-commerce (12 13:28:32. 04. 2018)

    Hledáme člověka, který si vezme na starost nastavení analýzy tak, jak má být. Někoho, se zdravými procesními návyky, kterého nebaví čekat, až někdo něco změní, nebo jeho nápady budou konečně vyslyšeny. Pokud chcete pracovat v dynamické společnosti a měnit svět financí v ČR, tak hledáme právě vás!

    Co Vás čeká?

    • Spolupráce na tvorbě zadání v rámci projektů rozvoje stávajících a vývoje nových IS různých oddělení (marketing, sales, frontend, finance, …)
    • Sběr, analýza a specifikace dopadů business požadavků, návrhy realizace
    • Průběžné návrhy na zlepšení různých oblastí aplikačního „ekosystému“
    • Tvorba a aktualizace analytické dokumentace + tvorba knowledge base
    • Organizace a vedení schůzek se zástupci jednotlivých oddělení, s projektovým manažerem 
      a s jednotlivými product ownery
    • Podpora při přípravě a následné exekuci SIT a UAT testů v testovacím prostředí
    • Šíření best practises

    Co je k práci potřeba?

    • Analytické schopnosti, systematický přístup, samostatnost, pečlivost, spolehlivost a přizpůsobivost na rychlé změny
    • Schopnost rychle absorbovat informace, psát všeobecně srozumitelný text a držet kontext několika paralelních projektů
    • Zkušenosti v oblasti IT business analýzy integračních projektů
    • Obecná znalost analytických metodik a nástrojů - UML, EA, Archimate, BPMN
    • Velmi dobré komunikační schopnosti, proaktivní přístup, orientace na výsledek
    • Zkušenosti s agilními metodikami bude výhodou
    • Obecný technický rozhled se zaměřením na integrace a data – SQL, REST, JSON, SOAP, XML
    • Neortodoxní a kreativní přístup a zapadnout do naší kultury

    Proč věříme, že vás to bude bavit?

    • Stanete se klíčovou osobou při zadání všech integračních IT projektů
    • Budete součástí vývoje špičkových technologických řešení
    • Ocitnete se mezi fajn lidma plného elánu, pružná pracovní doba je velké plus
    • Dobrovolné "teambuildingy", které se často dějí, ani nevíte jak

    Pokud vás to bavilo číst, pojďme si zkusit zavolat. Třeba zjistíme, že by to šlo :-). 

  • Solution Architect v e-commerce (12 10:41:39. 04. 2018)

    Profíci ve svém oboru, co se nebojí měnit zaběhlé pořádky. Týmy srdcařů, kteří chtějí být součástí něčeho velkého. Firma zaměřená na zákaznickou spokojenost, týmovost, zodpovědnost a kreativitu.Právě do takového prostředí internetového světa hledáme Solution Architekta.

    Co tu čeká za práci?

    • Analýza a technologický design architektury aplikací na základě business požadavků
    • Spolupráce na radikálních architekturních konceptech celého "ekosystému" Poskytování odborné podpory pro vývojové teamy, dohled nad architekturní čistotou všech řešení
    • Tvorba směrnic a materiálů pro platformu nové generace
    • Primární komunikační partner pro business, vyjednávání a podpora při obchodně-technologických rozpravách

    Co k tomu potřebujete?

    • Průřezovou znalost IT
    • Zkušenost s tvorbou a řízení architektury aplikací a jejich integrací
    • Schopnost tvorby architektonických a analytických artefaktů - UML/Archimate diagramy, typicky v EA
    • Znalost technologií PHP, Java, SQL, REST, SOAP, JSON, XML
    • Vynikající schopnost komunikace jak slovem, tak psanou formou
    • Rychlá orientace v zadání, kreativní přístup k problematice a silný "common sense"
    • Strukturovaná osobnost, být přirozeným nositelem myšlenky

    A co za to?

    • Přímá účast na transformaci největšího e-commerce řešení v Evropě
    • Možnost být firemním průkopníkem a nositelem metodiky datové analýzy
    • Velmi dynamické prostředí, kde se vítá každá iniciativa pro zvýšení efektivity práce
    • Fajn lidi v technologické firmě
    • Týmy plné elánu a chuť něco měnit
    • Dobrovolné "teambuildingy", které se často dějí, ani nevíte jak

    Pokud věříte, že k nám padnete a máte potřebné skills, rádi o Vás uslyšíme.

  • Data analyst (28 15:50:08. 03. 2018)

    Pro našeho zákazníka hledáme datového analytika, který se zapojí již do běžícího projektu v oblasti datové kvality / Master Data Managementu a modelování business procesů.

     

    Nástup: ideálně ASAP

    Délka spolupráce: dlouhodobá spolupráce

    Forma spolupráce: HPP/IČ

    Místo práce: Praha

    Popis pozice:

    • Business a datová analýza požadavků v rámci integrace dat 
    • Zapojení v oblasti datové kvality
    • Modelování business procesů v Master Data managementu
    • Plánování, řízení a koordinace analytických prací

    Požadavky:

    • Analytické myšlení a schopnosti, znalosti se sběrem, zpracováním a analýzou požadavků
    • Zkušenosti s práci s daty SQL (selecty, prototypy)
    • Dobrá znalost UML a EA
    • Angličtina na komunikativní úrovni
  • Senior Analytik (22 00:00:00. 01. 2018)

    Start: ASAP
    Délka projektu: dlouhodobá spolupráce
    Místo práce: Mladá Boleslav / Praha

    Požadavky:

    • Znalost UML
    • Minimálně 3 letá praxe s analýzou
    • Znalost Enterprise Architect – Power Designer výhodou
    • Zkušenost s návrhem datového modelu DWH velkou výhodou
    • Angličtina – komunikativní

    Náplň práce:

    • Business analýza, plánování 
  • (19 00:00:00. 01. 2018)

    Nástup: ideálně ASAP nebo dle dohody

    Lokalita: Praha/Indie - předpokládá se cestování do Indie

    Délka projektu: dlouhodobá spolupráce

    Popis projektu: vývoj mobilní aplikace pro finanční poradce, zákazníky a další uživatele

     

    Náplň práce:

    • Příprava analytických výstupů, plná odpovědnost za jejich kvalitu a vnitřní konzistenci
    • Metodické vedení juniornějších kolegů
    • Příprava nabídek
    • Spolupráce na řízení rozsahu projektu
    • Spolupráce na tvorbě architektury řešení
    • Intenzivní spolupráce s projektovým manažerem a architektem

    Požadavky:

    • Praktická zkušenost s modelováním v UML (ideálně v nástroji Enterprise Architect) - výhodou
    • Schopnost aktivní komunikace v AJ (psaná i mluvená forma)
    • Ochota cestovat
    • Zkušenosti z finanční oblasti nebo z bankovnictví výhodou (ale ne podmínkou)
    • Zkušenost s projekty vývoje mobilních aplikací výhodou
  • Front-end design

  • Front-end Developer pro rozvoj e-shopů (09 16:09:04. 04. 2018)

    Staňte se součástí e-commerce týmu, který má na starosti rozvoj webu e-shopů. Tým se skládá ze dvou minitýmů. Tuní, zlepšují, vyhledávají, připravují web na napojování nových servis, které vznikají v jiných týmech.

    Říkáte si, že by vás něco takového bavilo? Pokud jste frontend developer a umíte co potřebujeme, pojďme to zkusit!

    Kdo se přesně hledá?

    • Dobrý znalec JavaScriptu (Vue.js a Angular, Node.js.)
    • Někdo, kdo si perfektně rozumí s databázemi (MySQL, MongoDB, Oracle aj.)
    • Člověk, který má chuť učit se nové věci
    • Prakticky zaměřený jedinec
    • Týmový hráč
    • Někdo komunikativní, schopný domlouvat podrobnosti a ladit detaily
    • Někdo, kdo se neztratí v technické dokumentaci psané v angličtině. A pokud bude i anglicky mluvit, je to plus
    • Bez češtiny to zatím nepůjde

    Jak vypadá práce?

    • Sídlo na Praze 7
    • Každý den stand-up v 9hod
    • Scrum
    • Dvoutýdenní interakce – snaha se koncentrovat na jednu oblast a maximálně ji vylepšit
    • Občasné meetingy s businessem, kde je cílem si říct, jaké jsou a budou priotity
    • Oběd
    • Programování, deployement (continuous delivery), na řadu může přijít i oprava něčeho, co se tolik nepovedlo
    • Pokud si chcete trochu odpočinou, tak v práci třeba u Playstationu, fotbálku, nebo některá ze vzdělávacích akcí. A když přijde čas relaxovat i venku, můžete s týmem zajít na drink, paintbal a ještě víc u toho utužit kolektiv
    • A pokud se mezi vámi najde motorkář, máme tu svůj vlastní „motorkářský gang“ :-)

    Co za to nabízíme?

    • Možnost pracovat na něčem, co denně používá stovky tisíc zákazníků
    • Rady zkušenějších kolegů, nebo naopak příležitost naučit něco méně zkušené kolegy
    • Kvalitní technické zázemí a příjemné pracovní prostředí
    • Pružnou pracovní dobu, home office
    • Spoustu pracovních, nepracovních a popracovních akcí, ale to už vám určitě došlo :-)

    Pošlete nám CV nebo odkaz na linkedIn spolu s ukázkou vašeho kodu. Ozveme se a třeba to klapne. 

  • BI, DWH, Big Data

  • DWH analytik s přesahem do vývoje (23 17:36:33. 04. 2018)

    Zajímáte se o optimalizaci velkého objemu dat a láká vás oblast datových skladů? V Adastře dáváme příležitost pracovat s nejnovějšími technologiemi a právě hledáma ostříleného DWH analytika, ideálně s přesahem do vývoje na jeden z Adastřích projektů - vývoj nového datového skladu.

    Jaké jsou požadavky?

    • Znalost DWH domény, DWH modelování a DWH principů
    • Analytické myšlení s vazbou na business
    • Efektivní komunikace s uživateli
    • Zkušenost s návrhem ETL a tvorby mappingů
    • Zkušenost s tvorbou reportů
    • Zkušenost s tvorbou OLAP kostek výhodou
    • Zkušenost s CRM a finančním reportingem výhodou
    • Znalost MS SQL nástroji - Analysis Services, Reporting Services, Integration Services výhodou
    • AJ na komunikační úrovni

    Co bude náplní práce?

    • Analýza funkčních požadavků směrem k DWH, reportingu a datovým analýzám
    • Tvorba datového modelu včetně mapování
    • Analytická interview se zákazníkem
    • Tvorba analytického dokumentu - popisu funkčních požadavků

    Nástup je možný kdykoliv dle dohody, ideálně však co nejdříve.

    Ve spolupráci se nebráníme ani hlavnímu pracovnímu poměru, ani IČ. Full-time alokace je zde nutností.

    Pokud vás taková práce láká a splňujete požadavky, rádi se s vámi potkáme a popovídáme o detailech. Stačí zaslat aktuální CV nebo odkaz na LinkedIn, my už se s vámi spojíme.

  • (20 15:51:20. 04. 2018)

  • DWH Developer - vývoj datového skladu Adastra Group (20 15:25:52. 04. 2018)

    Naše mateřská společnost Adastra hledá do svého interního IT týmu posilu, která pomůže dát do pořádku data v celé Adastra Group. Máte-li dobrou znalost MS SQL, zkušenost s prací s datovými sklady a zároveň chuť podílet se na rozvoji interního IT v mezinárodním měřítku, budeme se těšit na váš životopis!

    Co budete dělat?

    Adastra stále roste a to nejen v ČR. Dosavadní řešení už přestávají stačit a je třeba je zlepšit. V současné době byla provedena analýza stávajícího datového skladu a bylo rozhodnuto, že bude vytvořeno zbrusu nové řešení. Vaším úkolem bude podílet se na architektuře a vývoji nového mezinárodního DWH pro celou skupinu Adastra.

    Budeme si rozumět, pokud máte...

    • Zkušenost s návrhem a architekturou datových skladů a ETL transformací
    • Znalost platformy MS SQL, Transact-SQL, OLAP, SSRS
    • Zkušenosti se správou a údržbou na úrovni DBA výhodou
    • Schopnost komunikace se zákazníky na různých úrovních mezinárodního managementu
    • AJ na komunikativní úrovni

    Proč věříme, že se vám tato role bude líbit?

    • Adastra má plochou strukturu a dobré vztahy v týmu. Žádné zákulisní boje, žádné kroužení kolem horké kaše.
    • Dobrou práci umí zaplatit. Částku probereme hned ze začátku.
    • Práci si zorganizujete podle sebe. Pracovní doba je flexibilní.
    • Mobil, notebook, stravenky – to je samozřejmost. Stejně jako odborná, jazyková a soft skills školení.

    Zaujala vás tato role?

    Napište nám pár řádků o sobě a připojte CV nebo odkaz na LinkedIn. Následně se spolu spojíme a domluvíme se na dalším postupu.

  • Systémová administrace

  • (13 16:41:14. 04. 2018)

  • Developement Tools Support and Administration / DevOps (03 11:43:27. 04. 2018)

    Our client is one of the biggest German banks, a global banking and financial services company. The bank offers its clients retail and commercial financing services, investment banking services, asset management & private banking services.

    • Start: Ideally ASAP
    • Form of Cooperation: IČO
    • Location: Prague - City Center

    Currently we are looking for a motivated independent self-starter with strong communication skills to join our Development Tools Support team.

    You will be responsible for the administration and maintenance of the bank‘s software development  tools like source control systems, task tracking and collaboration tools, continuous intregration and continuous delivery tools.

    The position requires close cooperation with the development teams to have complete requirements for projects, build packaging and compiling software with standard software development tools. The role also includes working towards streamlining process for shorter completion timeframes and identifing process improvement opportunities when working with the business units. You will be the advocate of best practices in DevOps.

    What would you be responsible for:

    • Administration of TFS, Jira, SubVersion, TeamCity, Git, ClearCase, Confluence, SonarQube
    • Evaluates, tests, monitors and maintains the banks source control systems and associated toolsets
    • Analyzes system errors and works with development to correct and/or assists in problem resolution
    • Ensures work is thoroughly tested and smoothly implemented
    • Logs problem calls and resolutions and communicates resolution to appropriate IT staff and system users
    • Participates with other support personnel through periods of criticality, or escalation to affect timely, quality recovery from disaster situations
    • Assists in tracking and completion of projects
    • Advocate of DevOps best practices

    Who do we prefer:

    • Strong Unix skills and ability to multi-task
    • Knowledge of development process in big company
    • Ability to react quickly to a fast paced, changing environment
    • Strong ability to take ownership of assigned tasks and responsibilities
    • Logical, clear and concise written and verbal communication skills in English
    • Initiative and ability to work independently
    • Ability to work seamlessly within a team as well as manage individual tasks
  • Unix Cluster Administrator (20 14:08:24. 09. 2017)

    Our client is one of the biggest German banks, a global banking and financial services company. The bank offers its clients retail and commercial financing services, investment banking services, asset management & private banking services.

    Currently we are looking for experienced Unix Cluster Administrator to extend out Prague team.

    • Start: Ideally ASAP
    • Form of Cooperation: IČO
    • Location: Prague - City Center

     

    Responsibilities and daily tasks:

    • Solaris Cluster administration (containers and zones, resource management, monitoring, troubleshooting, patching, ...)
    • Oracle Sun Enterprise and Midrange High Availability / Fault Tolerant server administration (SPARC, x86)
    • Supporting live Core Business applications/systems (e.g. Oracle, Sybase) in highly critical production banking environment (improving, testing and service implementation)
    • SAN storage: SVM, ZFS
    • Network services: NFS, Samba
    • Planning and installing all IT systems for Solaris, network, system management, application management, data backup, data storage (SAN) and connectivity (e.g. Connect:Direct, WebSphere MQ) environments
    • Hotline and on-call support 24/7, working according to ITIL model in dynamic international environment
    • Continuous tasks on daily basis – both proactive and reactive 
    • File System issues – e.g. FS usage, resizing of FS
    • Performance issues – e.g. memory, processes, etc
    • Network issues
    • HW issues – in cooperation with SunVob department in Germany and with Oracle support or with RHEL/Dell SW/HW support
    • Change Management - planned actions in Prelive and Production environment
    • Request Management - not regular actions planned/requested mainly by GS-IT management in all environments
    • Patching: downtimes negotiation, patching prep. steps, patching itself
    • Vulnerability checks – solving security issues, their fixing is recommended by vulnerability department

    Requirements and experience:

    • Solaris OS part:
      • Solaris 10/11 L3 engineering experience
      • ORACLE Solaris Cluster L3 engineering experience
      • ZFS, SVM, SMF, IPS, DTRACE exposure
      • Solaris Containers as cluster resource groups
      • ILOM/ALOM familiarity, x86/SPARC familiarity
      • Enterprise Infrastructure overview, SAN, NAS, Backup technologies
      • Shell scripting (Basic understanding of scripting, reading scripts)
      • Knowledge of PERL and/or PYTHON scripting is an advantage
      • Technical writing experience
      • 24/7/365, large scale, highly critical production exposure
      • ITIL, project methodologies knowledge

    • RHEL OS part:
      • Understanding of linux boot process(GRUB Legacy, initrd, etc.)
      • Device mapper, LVM, ext4 (General conception how all parts are connected together)
      • Basic knowledge of Cluster concepts.
      • Bash, KSH(Basic understanding of scripting, reading scripts)
      • Yum and RPM packaging understanding
      • RHEL 6 
      • RHEL 7 
  • DevOps / System Administrator (26 09:05:57. 07. 2017)

    We are looking for a motivated DevOps / System Administrator to work closely with developers as part of the Distributed Application Management team. As an Application Manager you will form part of an agile team delivering solutions to support many of the core banking application developers and products.

    • Start: Ideally ASAP
    • Duration: Full-Time employment
    • Location: Prague

    Responsibilities / Tasks:

    • Designing and implementing DevOps technologies and processes
    • Analysis, support and troubleshooting of existing Middleware (Apache/Tomcat, Messaging (JMS/Kafka), Icinga) technologies
    • Researching and developing innovative, and where possible automated approaches for system administration tasks, with focus on continuous improvement
    • Close cooperation with development teams
    • Ensuring the design of system allows all components to work properly together
    • Installation, maintenance and monitoring of both production and internal systems architecture
    • Participating in on-call schedules, weekend and public holiday support when required (team rotation)

    Required Skills:

    • Excellent Linux (bash/scripting) skills with an emphasis on server side components
    • Good foundation in general infrastructural topics (i.e. networking, DNS, Server IO, process management etc.)
    • Advanced Apache (administration & configuration) skills
    • Development background (Bash/Python/Ruby/HTML5/JavaScript/SQL)
    • Strong server side certificate and SSL knowledge
    • Strong knowledge of messaging systems (pub/sub), e.g., JMS
    • Advanced knowledge  monitoring systems (configuring/support), Nagios/Icinga

    Desirable Skills:

    • Experience of integration of IT systems
    • Good understanding of open system architectures
    • Experience with Modern Agile/XP programming methods
    • Experience with modern CI/CD deployment and related tools (Ansible, Docker)
  • Projektový management & PMO

  • Junior Project Coordinator (19 13:49:41. 04. 2018)

    Do interního týmu Adastry hledáme na výpomoc schopnou a organizovanou osobu, která se nebojí postavit se ke kterékoliv výzvě čelem a oblast projektového řízení je pro něj/ni lákavou vyhlídkou.
    Pokud jsi to právě Ty a říkáš si, že je škoda, že nemůžeš na full time? Máme pro Tebe skvělou zprávu: na tuto pozici naopak preferujeme pouze částečný úvazek, který by se v horizontu 1-2 let rozvinul do plného úvazku a dlouhodobé spolupráce!

    Co budeš mít na starosti?

    • Administrace manuálních úkolů týkající se sdílení znalostí
    • Projektová administrativa
    • Komunikace týkající se sdílení znalostí v rámci Adastra group CZ i ve světě

    Co by Ti nemělo chybět?

    • Přirozená inteligence a bystrost
    • Velmi dobrá znalost Excelu
    • Komunikativní angličtina (alespoň na úrovni B2)
    • Nadšení a ochota učit se s grafickými SW (Adobe Illustrator, atp.)

    A co za to?

    • Příležitost stát se součástí samotného jádra Adastry a být u zrodu mnoha nových projektů a senzačních nápadů
    • Flexibilní pracovní doba
    • Práce v moderních kancelářích v centru Prahy
    • Sportování s kartou Multisport
    • Notebook a mobilní telefon s firemním tarifem
    • Stravenky
    • Mnoho firemních akcí pro rozvoj i zábavu

     

    Zaujala Tě tato nabídka a chceš se dozvědět víc?
    Neváhej a zašli nám svoje CV a my se s Tebou rádi spojíme a probereme detaily. Budeme se tešit!

  • Projektový Manager, který se nebojí fungovat agilně (16 11:17:08. 03. 2018)

    Pro Adastru Hledáme Projektového manažera, který se bude podílet na projektech v oblasti plánování financí, odbytu, investic, vzniku výrobku a bude mít možnost nahlédnout i pod pokličku BI. Našim zákazníkem je výrobní společnost v automobilovém průmyslu a ve spolupráci s nimi se rozhodně nudit nebudete.

    Základnou je Praha, ale v roli projektového manažera je důležité fungovat i na straně zákazníka v Mladé Boleslavi.

    O nástupu jsme ochotni diskutovat. Na fajn kolegu si raději pár týdnů počkáme. Možnost spolupráce je IČO i hlavní pracovní poměr.

    Rádi se s Vámi potkáme, jestliže máte...

    • zkušenosti v roli konzultanta s procesy Change Managementu ve velké firmě, ideálně automotive
    • zkušenosti v oblasti projektového managementu
    • angličtinu na dobré úrovni
    • organizační, manažerské a komunikační dovednosti
    • strategické a analytické myšlení
    • znalost ITIL, CoBIT, CMMI, měření kvality projektů ISO 10006

    Práci Vám usnadní, pokud...

    • máte znalost metodiky Prince 2, PMI nebo jiné
    • rozumíte a mluvíte německy
    • jste odolný vůči stresu

    Jak bude vypadat Vaše náplň práce? Například budete..

    • konzultovat činnost v oblasti kvality řízení projeků
    • analyzovat současný stav a navrhovat optimalizaci
    • spolupracovat na řízení projektů
    • připravovat a kontrolovat projekty z hlediska dodržování metodik
    • koordinovat různorodé činnosti
    • podporovat review procesní dokumentace
    • definovat procesy, KPI a podporovat jejich zavádění

    V Adastře máme mimo projektů v automotive i projekty v oblasti Banking, Finance, Telco & Retail a Government & Insurance a know how sdílíme napříč celou firmou. Nemusíte se tedy bát, v zádech budete mít silnou společnost, kde je stále co se učit. 

    Zaujali jsme Vás? Ozvěte se.

    Ráda Vám zavolám a domluvím setkání se Zdeňkem nebo Janou, našimi zkušenými projekťáky, kteří Vám řeknou víc.

    V Adastře máme mimo projektů v automotive i projekty v oblasti Banking, Finance, Telco & Retail a Government & Insurance a know how sdílíme napříč celou firmou. Nemusíte se tedy bát, v zádech budete mít silnou společnost, kde je stále co se učit. 

    Zaujali jsme Vás? Ozvěte se.

    Ráda Vám zavolám a domluvím setkání se Zdeňkem nebo Janou, našimi zkušenými projekťáky, kteří Vám řeknou víc.

  • Others

  • (20 15:18:32. 04. 2018)

Zpět
Kliknutím na níže uvedené tlačítko „Odeslat“ souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti Acamar, s.r.o. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok od jejich zaslání. Kdykoli budete moci požádat společnost Acamar Outsourcing Services, s.r.o. o smazání nebo o opravu osobních údajů.
kurzy