Illya PavlovLinkedin

jednatel

+420 731 544 584
illya.pavlov@acamar.cz

Lucie ValkováLinkedin

sales manager

+420 724 689 463
lucie.valkova@acamar.cz

Blanka RubišováLinkedin

sourcing manager

+420 725 945 457
blanka.rubisova@acamar.cz

Anna VacíkováLinkedin

senior recruiter

+420 773 993 450
anna.vacikova@acamar.cz

Michala VálováLinkedin

senior recruiter

+420 728 218 200
michala.valova@acamar.cz

Šárka BláhovcováLinkedin

recruiter

+420 721 954 799
sarka.blahovcova@acamar.cz

Lucie StaňkováLinkedin

recruiter

+420 724 271 755
lucie.stankova@acamar.cz

Tereza JarolímkováLinkedin

junior recruiter

+420 725 512 351
tereza.jarolimkova@acamar.cz

Jitka KličkováLinkedin

back-office administrátor

+420 727 969 677
jitka.klickova@acamar.cz

Tereza Simotová

back-office administrátor

+420 720 959 035
tereza.simotova@acamar.cz

Gabriela SkálováLinkedin

senior recruiter

+420 775 368 490
gabriela.skalova@acamar.cz

Lenka KotousováLinkedin

sales manager

+420 777 196 056
lenka.kotousova@acamar.cz

Kateřina PalečkováLinkedin

junior recruiter

+420 727 804 606
katerina.paleckova@acamar.cz

Flextronics

S Acamarem spolupracujeme již déle než rok a vždy v krátkém termínu dodal odborníky přesně vyhovující našemu zadání.

Proboston

S Acamarem jsme si sedli už od začátku. Řekli jsme si koho přesně potřebujeme. Obrovskou výhodou je, že nesleduje jenom zkušenosti potenciálního kandidáta, ale i jeho přístup a chování. A v neposlední řadě si představuje, zda daný člověk dokáže v našem dost složitém firemním ekosystémů fungovat.

Prazdroj

Blížil se go-live prvního pilotu a hledali jsme narychlo velmi zkušeného konzultanta - programátora pro migraci dat do nové aplikace pro Evropský Service Desk. Díky Acamaru za tři týdny už byl mezi námi v Anglii a migrace dat brzo zcela zmizela z Risk a Issue logu.

Cortis

Vždy mě těší, když mohu jednat s takovými profesionály, u kterých je serióznost a důvěrnost na předních místech, jakými jsou lidé z Acamaru. Málokdo umí tak pozorně naslouchat a snažit se hledat nejlepší možné řešení pro naše potřeby, jako to dělají právě oni.

FCR Media

S Acamarem spolupracuji rád, protože mi vždy dodá kvalitní a motivované lidi dle mých požadavků.

Deloitte

Je radost spolupracovat se skutečnými profesionály ve svém oboru.

Adastra

Acamar je mým klíčovým dodavatelem freelancerů na projektech, které nedokáži pokrýt vlastními zdroji. Tradičně s nimi doplňuji naše týmy tak, abychom plně pokryli zákaznickou poptávku. Flexibilita, rychlost reakce a hlavně schopnost dodat ty správné lidi, toho si cením nejvíc.

  • Vývoj a databáze

  • MS SQL Developer / Team Leader (16 16:16:47. 07. 2018)

    Pro jeden z projektů naší mateřské společnosti Adastra hledáme 2 zkušené MS SQL vývojáře. Pokud Vás vedle vývoje láká i vedení lidí, můžete se zhostit role Team leadera. Jedná se o projekt v oblasti telekomunikací se zaměřením na vývoj reportů. Předpokládaná alokace do konce roku 2018. 

     

    Start: ASAP

    Lokalita: Praha

    Forma spolupráce: IČO

    Budeme si rozumět, pokud:

    • Máte velmi dobrou znalost a praxi s MS SQL
    • Umíte s dalšími nástroji jako SSRS a SSIS
    • Ovládáte angličtinu alespoň na úrovni čtení technické dokumentace

    Zaujala vás tato role?

    Napište nám a připojte CV nebo odkaz na Linkedin. Následně se spolu spojíme a domluvíme se na dalším postupu. 

  • Android developer (12 14:46:39. 07. 2018)

    Hledáme šikovného Android vývojáře na dlouhodobý projekt. Pokud si chcete vyzkoušet práci na projektu pro zákazníka v Číně a mít možnost se do této země i podívat, pak je tahle práce přesně pro Vás!

     

    Místo: Praha / Čína

    Nástup: dle domluvy, ideálně ASAP

    Forma spolupráce: IČO

    Popis projektu:

    • vývoj aplikace na pořizování údajů o klientovi na pobočce banky / obchodním místě
    • paralelní zpracování dat z tisíců až desetitisíců zařízení najednou
    • standardizované zařízení (jeden HW, jedna verze SW)
    • integrace s SW třetí strany (OCR na rozpoznáváni textu)
    • integrace s backendem, který zajišťuje vlastní scoring a schválení půjčky

    Požadavky:

    • výborná znalost Android
    • znalost a orientace v REST, Java SE, RxJava, MVP, Dagger, mvvm, architecture components, Kotlin
    • zkušenosti s testováním Android
    • AJ na úrovni psaní a mluvení
  • Junior .NET developer (11 14:30:49. 07. 2018)

    Do naší mateřské společnosti Adastra hledáme na dlouhodobou spolupráci šikovného .NET developera, který chce dál posouvat svoje znalosti, a který by se zapojil do jednoho z našich projektů v oblasti bankovnictví. 

     

    Spolupráce: Dlouhodobá, HPP/IČO

    Start: Dle domluvy

    Místo: Praha

    Co budete mít na starosti?

    • Analytickou a programátorskou činnost v oblasti vývoje a implementace řešení
    • Vývojářské testování aplikací
    • Tvorbu vývojářské dokumentace
    • Technickou podporu zákazníka

    Budeme si rozumět, pokud máte:

    • Minimálně 1 rok zkušeností s vývojem v .NET (C#, ASP.NET)
    • Znalost WinForms, Windows Services, Web Services, WPF, WCF, ADO.NET výhodou
    • Základní znalost ASP.NET, HTML, CSS
    • Znalost AJ na úrovni porozumění technické dokumentaci
    • Schopnost čtení a realizace analytického zadání
    • Dobré komunikační schopnosti a jste týmový a spolehlivý
    • Znalost tvorby unit testů
    • Znalost MS SQL, Oracle výhodou

    Proč věříme, že vám v Adastře bude dobře?

    • Najdete tu neformální prostředí a dobré týmové vztahy
    • Budete mít příležitost rozvíjet svoje znalosti a dovednosti ve svém zaměření, ale i možnost nahlédnout do jiných oblastí
    • Pracovní doba je flexibilní, lze se na lecčem domluvit
    • Růst v kompetencích se ukáže i na finančním ohodnocení

     

  • Java BE Developer (11 10:44:23. 07. 2018)

    Pro náš dlouhodobý projekt hledáme zkušeného Java vývojáře. Pokud si chcete vyzkoušet práci na projektu pro zákazníka v Číně a mít možnost se do této země i podívat, pak je tahle práce přesně pro Vás!

     

    Místo: Praha/Čína

    Forma spolupráce: IČO

    Nástup: dle domluvy, ideálně ASAP

    Popis projektu:

    • vývoj backendu k obchodní mobilní aplikaci pro klienta v zahraničí (miliony uživatelů)
    • vyvíjíme komplexní aplikace (FE i BE)
    • back-end se vyvíjí v Javě s následujícími funkcemi:
         - vystavení REST OpenAPI pro komunikaci s mobilní aplikací
         - integrace s REST API/SOAP WebServices
         - krátkodobá perzistentní vrstva v Oracle DB

    Technologie:

    Na projektu se pro vývoj back-endu používají následující technologie:

     

    • Java 8, J2EE
    • Java SpringBoot
    • Databáze Oracle 11g
    • Tomcat
    • REST API Server - Spring Web MVC
    • REST API client - JAX-RS / Jersey
    • SOAP client – JAX-WS
    • Git, SVN
    • Swagger
    • Bitbucket
  • Duo zkušených Java Vývojářů (11 10:16:04. 07. 2018)

    Hledáme posilu ve formě 2 Java Vývojářů-profesionálů pro jednoho z Adastřích klientů. Že jste to právě Vy? Scrollujte dál a přečtěte si, proč možná hledáme právě Vás.

    Nástup: ideálně ihned

    Forma spolupráce: IČO

    Délka kontraktu: do konce roku 2018 (s vyhlídkou na prodloužení spolupráce)

    Co bude náplní Vaší práce?

    • vývoj interního systému postaveného na Java technologiích
    • být k dispozici on-site ve standartní pracovní době (5dx8h)
    • práce pro klienta v bankovním sektoru

    S čím budete pracovat?

    • na klientské straně jde o platformu Eclipce RCP (včetně EMF, GMF, GEF, SWT)
    • serverová část používá aplikační server (aktuálně WAS), Oracle DBMS a dále WS, REST, SOAP

    Budeme si rozumět, pokud:

    • máte zkušenosti s Java vývojem v rámci projektů, které potřebují běžet přesně a na čas
    • jste zodpovědný/á a bankovní sektor Vám není cizí
    • ovládáte výše zmíněné technologie, nebo alespoň většinu z nich a ten zbytek znáte a tím pádem nebude problém se je doučit
    • jste nekonfliktní a dokážete pracovat jak individuálně, tak i v týmu

    A co za to?

    • práce na zajímavém projektu a v týmu profesionálů
    • možnost přiučit se novým věcem a poznat nové prostředí
    • práce v moderních kancelářích v Praze
    • ... a mnoho dalšího

     

    Zaujal Vás popis této pozice a chcete se dozvědět víc? Napište mi, zašlete Vaše CV a já s Vámi domluvím detaily. Těším se na Vás!

  • Java Fullstack Developer with Angular (10 00:00:00. 07. 2018)

    Our client is one of the biggest German banks, a global banking and financial services company. The bank offers its clients retail and commercial financing services, investment banking services, asset management & private banking services.

    Currently we are looking for experienced Fullstack Java Developer to extend out Prague team.

    • Start: Ideally ASAP
    • Location: Prague - City Center
    • Form of cooperation: INT/EXT

    Main purpose of the role:

    Develpement of new features and audit requirements on system consisting of web client and backend systems. It is questionnaire/ approval workflow tool consisting of 2 parts: Anti Money Laundering Workflow and Account Setup Request Workflow. The AML is the gatekeeper for client interaction and provides a questionnaire to determine who the client is and whether or not is allowed to do business with the client. Output is set up of COKIS or trading system accounts for clients we may interact with.

    Requirements:

    Must have:

    • Java
    • UX design focus (PrimeFaces / Angular)
    • Spring (IoC)
    • REST, SOAP
    • Oracle SQL
    • Hibernate
    • Maven
    • Able to understand and maintain really complex system
    • Independent logical and analytical thinking
    • Team player, open minded, proactive and good communication skills
    • English

     

    Nice to have:

    • Spring Boot
    • Selenium
    • Scrum
    • Linux
  • SAP BW Senior Developer (08 12:01:10. 06. 2018)

    We are looking for BW Senior Developer starting in July

    Prefered cooperation is "IČO" contract

    Located at Prague 5

    Requirements:

    • ability to gather requirements and realize the same into design
    • expert in modeling Objects according to latest BW on HANA techniques (Mixed Scenarios)
    • work with SDA related Datasources / Virtual tables
    • build SQL based Procedures and Calculation Views with usage of HANA functions
    • knowledge of CDS development
    • expert knowledge in BW Mixed Scenarios (aDSO, Open ODS Views, Composite Providers)
  • (03 10:53:23. 05. 2018)

  • (03 09:59:34. 05. 2018)

  • (02 00:00:00. 05. 2018)

  • PHP Developer, který bude nadšený do e-commerce (06 12:55:21. 04. 2018)

    Představte si, že máte pod jednou střechou spoustu e-shopů, které běží v 5 zemích. A teď k tomu přidejte, že se ty e-shopy snaží být nejen největší, ale i nejlepší. Asi je vám jasné, že pro programátory je tu pořád spousta práce!

    Právě proto hledáme PHP developera do týmu pro e-commerce. Přidejte se k nadšencům do nových technologií, kteří jedou důsledně ve SCRUMu a dají si záležet na čistém kódu.

    Kdo se přesně hledá?

    • člověk se zkušeností s PHP 7.1 a novější
    • nadšenec pro Nette 2.3/2.4
    • zájemce o práci s Doctrine
    • znalec SQL, používají MySQL
    • budoucí kolega, který má zkušenost s verzováním (GIT)
    • někdo, kdo zvládá angličtinu na úrovni technické dokumentace, podmínkou je čeština

    Jak vypadá práce?

    • budete pracovat na e-shopech, které denně používají tisíce zákazníků
    • čeká vás vývoj špičkových technologických řešení
    • užijete si docela velkou technologickou volnost – v týmu je demokracie
    • s ostatními kolegy pojedete důsledně SCRUM. Každý tak má pocit zodpovědnosti za výsledek celého týmu

    Proč myslíme, že se vám tu bude líbit?

    • máte možnost odborného růstu za pomocí školení, meet-upů, konferencí a vlastního sdílení know-how, které je součástí IT kultury
    • v kanceláři je kolárna a sprcha pro sportovce, fotbálek, playstation a IT snídaně co 14 dní + ovoce na stole každý den
    • pracovní doba je pružná
    • od té doby, co firma zavedla HackDays, má každý prostor pro inovace...
    • moderní kanceláře na Praze 7
    • po dohodě a zapracování možnost občasného Home officu

    Pokud umíte, co hledáme a popis na vás sedí, ozvěte se. Domluvíme se na detailech a ujasníme, co bude třeba. 

  • Analýza

  • Business Analyst (09 10:45:23. 07. 2018)

    The Business Analyst should work within the Go To Market Team and with partners to deliver master data management capabilities to business clients in our Commercial business areas. You will have the opportunity to work on global teams to identify the biggest opportunities as well as tackle the biggest challenges at the intersection of healthcare, information and technology.

     

    • Start: ASAP - Ideally
    • Form of Cooperation: IČ - Ideally
    • Location: Prague + Business Trips

    Requirements:

    • LSH Domain understanding (Good to have)
    • LSH Sales and Marketing understanding (Good to have)
    • Worked previously in Analytics tool
    • Very good communication skill
    • Presentation to Both Business and IT stakeholders
    • Conduct Business and IT workshops
    • Perform Root Cause Analysis
    • Define and document Best Practices for each gap
    • Define To-be process
    • Present detail strategy on solution rollout and evaluation criteria
    • Identify Key Vendors for providing the solution
    • Business requirement documentation
    • Work with the vendor team for Business and IT Solution implementation
    • Project planning and define key milestones
  • Business Analyst (Connectivity and Telematics) Solutions (29 14:11:43. 06. 2018)

    Our customer develops solutions for vehicle connectivity, smart mobility and/or remote diagnostics that are used in buses, trucks and passenger cars. Besides that, it develops open and individual concepts that provide intelligent connectivity solutions in telematics, asset tracking, entertainment, diagnostics and engineering.
    We seek smart, motivated and open-minded talents to help us with reading, interpreting and visualizing data. Data is gathered by smart mobility devices in order to be processed for presentation to customers afterwards. This data help both customer and our team to make better decisions and develop smarter solutions.

    Responsibilities...

    • participate on international projects in close cooperation with the international business and development team
    • design and set-up reporting competency within a specific project/service
    • business analysis followed by design/architecture
    • technical consultation towards both Customer and internal Development team
    • participation on development of new products and solutions

    What you should be familiar with...

    • Reporting Services, Analysis Services
    • UML knowledge is a strong plus
    • bash, SQL or any other scripting language is a plus
    • very good communication skills
    • fluent English
    • traveling

    About the company...

    The company was founded in 2010 as a provider of telematics solutions. Their main business is to integrate associated areas such as asset tracking, onboard entertainment, remote diagnostics and engineering into Telematics platform so customer can benefit from it and use the data in a full range.

    The company develops solutions for vehicle connectivity, electromobility and/or remote diagnostics that are used in Buses, Trucks and passenger cars. Besides that, they develops open and individual concepts that provide intelligent connectivity solutions in telematics, asset tracking, entertainment, diagnostics and engineering.

    As per technology, they build their solutions on Microsoft Azure, with a vision to build and deliver a Platform as a Service. Besides that, they work with Java 8, Spring, Hibernate, Docker, Feign

  • Trackwise (18 15:12:21. 05. 2018)

    Very Strong Technical hands on knowledge on TrackWise QMS, its workflows, and its configuration (group categories, user roles, admin queries/triggers, dynamic queries, states, activities, data fields, Config Forms etc), Import Utilities, Migrator and Coordinator.

    • Should have expertise in design
    • Should have worked extensively in Development & support.
    • Should have knowledge of following TrackWise Modules
      • CAPA
      • Audit
      • Inspection
    • Following TrackWise Module knowledge is a plus
      • Events
        ATA Analysis Request
        Complaint
        Distribution Action
        Hold Request
      • Change Management
      • Commitments
    • Must have 8+ years of configuration experience with TrackWise application
    • Extensive knowledge of troubleshooting techniques, basic SQL Query skills, Oracle database 11G structures, application server platforms and operating systems (Windows/Unix)
    • Experience in developing crystal reports and QualityView Reports
    • Experience in developing and supporting Web Services
    • Good Organization skills, Strong technical skills, IT and Analytical skills are required and passionate in handling support
  • Front-end design

  • PHP Vývojář (oblast Telco) (27 14:42:29. 06. 2018)

    Láká Vás práce v agilním týmu, kde je nutné psát dobře čitelný a udržitelný kód? Tak to přesně děláme!
    Do týmu Adastry na projekt u klienta hledáme seniorního vývojáře „microsites“.
    Pokud Vám to zní jako něco, co by Vás mohlo zajímat, čtěte dál. Třeba se v popisu najdete a zvládneme Vám zajistit smysluplnou práci, která Vás bude bavit.

    Co u nás budete dělat a s čím budete pracovat?

    • vývoj microsites, díky kterým budeme schopni digitalizovat naše marketingové kampaně
    • možnost nejen vývoje stránky, ale i návrhu spolu s UX designérem, následná implementace a po vyhodnocení výsledků i optimalizace příslušné microsite
    • spolupráce v úzkém týmu 
    • na backendech používáme PHP Framework Symfony, na frontendech ReactJS
    • všechno verzujeme v Gitu a používáme CI (Bitbucket, Bamboo)
    • pracujeme v Jira, Confluence

    Budeme si rozumět, pokud:

    • umíte programovat v PHP a JavaScriptu na solidní úrovni
    • ovládáte libovolný PHP framework, ideálně Symfony
    • pracoval/a jste s ReactJS / AngularJS / Node.js, (Redux, ES6)
    • zvládáte testovat (phpunit, jest, mocha)
    • máte zkušenosti s integrací (SOAP, REST)
    • umíte anglicky na úrovni čtení a psaní technické dokumentace
    • máte základy CSS, LESS
    • setkal/a jste se s Continuous Integration a dalšími nástroji pro vývoj (Bamboo, Docker, Grunt, Yarn, Webpack)
    • chcete na sobě pracovat a rozvíjet se

    A co za to?

    • neformální prostředí – žádné kravaty a všichni si tykáme
    • práce v moderních kancelářích na Stodůlkách – k dispozici tělocvična, fotbálek, kulečník, relax zóna
    • možnost přijít do kontaktu s ostatními profesionály, kteří ke své práci přistupují svědomitě a neváhají si vzájemně poradit, když je třeba
    • spousta akcí pořádaných Adastrou (ať už sportovní utkání, či společné grilovačky/porady - stále se něco děje)

     

    Zaujali jsme Vás, nebo máte další dotazy? Neváhejte mne kontaktovat, případně rovnou zaslat Vaše aktualizované CV. Spojím se s Vámi a domluvíme se na detailech.

  • Front-end Developer pro rozvoj e-shopů (09 16:09:04. 04. 2018)

    Staňte se součástí e-commerce týmu, který má na starosti rozvoj webu e-shopů. Tým se skládá ze dvou minitýmů. Tuní, zlepšují, vyhledávají, připravují web na napojování nových servis, které vznikají v jiných týmech.

    Říkáte si, že by vás něco takového bavilo? Pokud jste frontend developer a umíte co potřebujeme, pojďme to zkusit!

    Kdo se přesně hledá?

    • dobrý znalec JavaScriptu (Vue.js a Angular, Node.js.)
    • někdo, kdo si perfektně rozumí s databázemi (MySQL, MongoDB, Oracle aj.)
    • člověk, který má chuť učit se nové věci
    • prakticky zaměřený jedinec
    • týmový hráč
    • někdo komunikativní, schopný domlouvat podrobnosti a ladit detaily
    • někdo, kdo se neztratí v technické dokumentaci psané v angličtině. A pokud bude i anglicky mluvit, je to plus
    • bez češtiny to zatím nepůjde

    Jak vypadá práce?

    • sídlo na Praze 7
    • každý den stand-up v 9hod
    • scrum
    • dvoutýdenní interakce – snaha se koncentrovat na jednu oblast a maximálně ji vylepšit
    • občasné meetingy s businessem, kde je cílem si říct, jaké jsou a budou priotity
    • oběd
    • programování, deployement (continuous delivery), na řadu může přijít i oprava něčeho, co se tolik nepovedlo
    • pokud si chcete trochu odpočinou, tak v práci třeba u Playstationu, fotbálku, nebo některá ze vzdělávacích akcí. A když přijde čas relaxovat i venku, můžete s týmem zajít na drink, paintbal a ještě víc u toho utužit kolektiv
    • a pokud se mezi vámi najde motorkář, máme tu svůj vlastní „motorkářský gang“ :-)

    Co za to nabízíme?

    • možnost pracovat na něčem, co denně používá stovky tisíc zákazníků
    • rady zkušenějších kolegů, nebo naopak příležitost naučit něco méně zkušené kolegy
    • kvalitní technické zázemí a příjemné pracovní prostředí
    • pružnou pracovní dobu, home office
    • spoustu pracovních, nepracovních a popracovních akcí, ale to už vám určitě došlo :-)

    Pošlete nám CV nebo odkaz na linkedIn spolu s ukázkou vašeho kodu. Ozveme se a třeba to klapne. 

  • BI, DWH, Big Data

  • (03 10:55:53. 05. 2018)

  • (03 10:41:40. 05. 2018)

  • (03 09:49:33. 05. 2018)

  • DWH analytik s přesahem do vývoje (23 17:36:33. 04. 2018)

    Zajímáte se o optimalizaci velkého objemu dat a láká vás oblast datových skladů? V Adastře dáváme příležitost pracovat s nejnovějšími technologiemi a právě hledáma ostříleného DWH analytika, ideálně s přesahem do vývoje na jeden z Adastřích projektů - vývoj nového datového skladu.

    Jaké jsou požadavky?

    • znalost DWH domény, DWH modelování a DWH principů
    • analytické myšlení s vazbou na business
    • efektivní komunikace s uživateli
    • zkušenost s návrhem ETL a tvorby mappingů
    • zkušenost s tvorbou reportů
    • zkušenost s tvorbou OLAP kostek výhodou
    • zkušenost s CRM a finančním reportingem výhodou
    • znalost MS SQL nástroji - Analysis Services, Reporting Services, Integration Services výhodou
    • aJ na komunikační úrovni

    Co bude náplní práce?

    • analýza funkčních požadavků směrem k DWH, reportingu a datovým analýzám
    • tvorba datového modelu včetně mapování
    • analytická interview se zákazníkem
    • tvorba analytického dokumentu - popisu funkčních požadavků

    Na co se u nás můžete těšit?

    • 5 týdnů volna
    • sportování s kartou Multisport
    • nesmí chybět naše tradiční stravenky nebo vstupenky do zoo a botanické zahrady
    • notebook a telefon s firemním tarifem
    • výuka jazyků a odborná školení
    • pravidelné firemní akce pro rozvoj i zábavu

    Nástup je možný kdykoliv dle dohody, ideálně však co nejdříve.

    Ve spolupráci se nebráníme ani hlavnímu pracovnímu poměru, ani IČ. Full-time alokace je zde nutností.

    Pokud vás taková práce láká a splňujete požadavky, rádi se s vámi potkáme a popovídáme o detailech. Stačí zaslat aktuální CV nebo odkaz na LinkedIn, my už se s vámi spojíme.

  • (20 15:51:20. 04. 2018)

  • Testing

  • Senior Tester with the knowledge of test automation (18 15:06:16. 07. 2018)

    Our client is one of the biggest German banks, a global banking and financial services company. The bank offers its clients retail and commercial financing services, investment banking services, asset management & private banking services.

    Currently we are looking for experienced Tester to extend out Prague team.

    • Start: Ideally ASAP
    • Location: Prague - City Center
    • Form of cooperation: INT/EXT

    Main purpose of the role:

    Work on test automation and testing of new features and audit requirements on system consisting of web client and backend systems. It is questionnaire/ approval workflow tool consisting of 2 parts: Anti Money Laundering Workflow and Account Setup Request Workflow. The AML is the gatekeeper for client interaction and provides a questionnaire to determine who the client is and whether or not is allowed to do business with the client. Output is set up of COKIS or trading system accounts for clients we may interact with.

    Test Automation requirements:

    • Manual + automated web testing, intergration testing, regression testing, performance testing, security testing
    • Test scenarios definition
    • Selenium (webDriver)
    • SoapUI
    • SQL
    • XML, XPath
    • Linux, shell scripting – basics
    • HPQC, TFS

    General requirements:

    • Able to understand and maintain really complex system
    • Independent logical and analytical thinking
    • Team player, open minded, proactive and good communication skills
    • English
    • Nice to have Scrum
  • Test Automation Architect (17 19:10:35. 07. 2018)

    Start: Ideally ASAP

    Location: Prague

    Form of Cooperation: Contract

    Responsibilities:

    • Actively participate on supporting customer UAT 
    • Prepare overview of test results and deliverables of test team (6 members) 
    • Lead and actively participate on preparation of test plan 
    • Write and execute automated test 
    • Engineer automation architecture for a large trading solution 
    • Be adept with agile delivery model to drive In-Sprint automation, Continuous Testing approaches, BDD for acceptance etc... 
    • Consult with product owners and Scrum team members automation strategy and deliverables

    Required Skills:

    • Hands-on current experience in building automation frameworks, meeting different requirements 
    • Ability to implement full SDLC automation integrating tools 
    • Practical experience in cutting edge industry test practices and tools 
    • Expertise with Cucumber frameworks 
    • Fluent in English 
    • Ability to work without supervision
    • Flexibility and willingness to work in a dynamic environment with customer driven projects 
    • Enjoy working in a team 
    • Enjoy extending functional knowledge
  • Tester Praha/Čína (10 11:40:14. 07. 2018)

    Místo práce: Praha / Čína

    Forma spolupráce: HPP / IČO

    Nástup: dle domluvy, ideálně ASAP 

    O projektu:

    • mobilní aplikace pro finanční poradce, zákazníky a další uživatele

    Náplň práce:

    • tvorba testovacích scénářů dle požadavků, funkční specifikace a detailního technického designu
    • manuální provádění testů
    • spouštění automatických testů
    • tvorba testovacích dat
    • analýza výsledků testů
    • podpora při řešení nahlášených incidentů a problémů
    • komunikace v angličtině
    • cestování do Číny dle domluvy
  • Systémová administrace

  • DevOps / System Administrator (26 09:05:57. 07. 2017)

    We are looking for a motivated DevOps / System Administrator to work closely with developers as part of the Distributed Application Management team. As an Application Manager you will form part of an agile team delivering solutions to support many of the core banking application developers and products.

    • Start: Ideally ASAP
    • Duration: Full-Time employment
    • Location: Prague

    Responsibilities / Tasks:

    • Designing and implementing DevOps technologies and processes
    • Analysis, support and troubleshooting of existing Middleware (Apache/Tomcat, Messaging (JMS/Kafka), Icinga) technologies
    • Researching and developing innovative, and where possible automated approaches for system administration tasks, with focus on continuous improvement
    • Close cooperation with development teams
    • Ensuring the design of system allows all components to work properly together
    • Installation, maintenance and monitoring of both production and internal systems architecture
    • Participating in on-call schedules, weekend and public holiday support when required (team rotation)

    Required Skills:

    • Excellent Linux (bash/scripting) skills with an emphasis on server side components
    • Good foundation in general infrastructural topics (i.e. networking, DNS, Server IO, process management etc.)
    • Advanced Apache (administration & configuration) skills
    • Development background (Bash/Python/Ruby/HTML5/JavaScript/SQL)
    • Strong server side certificate and SSL knowledge
    • Strong knowledge of messaging systems (pub/sub), e.g., JMS
    • Advanced knowledge  monitoring systems (configuring/support), Nagios/Icinga

    Desirable Skills:

    • Experience of integration of IT systems
    • Good understanding of open system architectures
    • Experience with Modern Agile/XP programming methods
    • Experience with modern CI/CD deployment and related tools (Ansible, Docker)
  • Projektový management & PMO

  • Application Lead (22 14:10:36. 06. 2018)

    Location: Prague

    Form of cooperation: IČO

    Start: Ideally ASAP

    Responsibilities:

    • Operate services for IT systems and applications within the scope, to ensure sustainment of business operations
    • Track supplier performance against execution of Incident, Problem and Change Management processes across applications
    • Manage change request via Demand Management activities
    • Monitor supplier deliverables against SLAs
    • Provide guidance to the business around vendors and technical trends in line with the IT service catalogue
    • Help define architecture for account area by working with Business Architecture, Enterprise Architecture and Solution Architecture
    • Align service management processes, procedures, operating level agreements and underpinning contracts to the agreed service level targets
    • Evaluate, create, document and publish the Service Catalogue outlining the IT services provided by a specific service unit
    • Establish metric/performance reporting approach

    Required Experience and Skills:

    • Proven experience of working within an IT service framework (ITIL) throughout the service lifecycle
    • Experience in driving process and service improvements by studying current practices
    • Prior hands-on experience supporting the operational/service transition
    • Knowledge and experience of working in a business analyst capacity with ability to quickly understand business processes
    • Application of service management process methodologies and tools including: Relationship management; Contract management, Supplier management
    • Excellent facilitation, consultation, and influencing skills including experience with outsourced service providers
    • Excellent skills using IT applications to organize and analyze data
    • Excellent multicultural communication and solid presentation skills
    • Ability to work independently as well in a team
    • Ability to succeed in a dynamic, rapidly changing, highly matrixed business environment

    Preferred Experience and Skills:

    • ITIL Foundation and ITIL Service Operation Certification
    • Six-Sigma Yellow Belt Certification
    • Experience with Remedy Tool (Incident, Problem & Change)
    • Project Management experience on small to medium sized projects with demonstrated knowledge of project management processes and methodologies 
  • Others

  • (19 00:00:00. 07. 2018)

  • Salesforce Marketing Automation (18 11:40:57. 06. 2018)

    Start: ASAP

    Location: Prague 5

    Prefered cooperation is "IČO"

    We are seeking for professionals with following qualifications:

    • technical background/experience with passion for IT technologies
    • ability to work both independently and collaboratively with a globally dispersed team
    • strong analytical skills
    • ability to self-learn, develop, and apply business and technical knowledge quickly
    • technical and data analytical mindset and ability to communicate technical information to non-technical audience
    • experience with Salesforce Marketing Cloud platform
    • experience with customer journeys and Journey builder
    • experience with Contact Builder, Content Builder and Mobile Studio
    • understand data models
    • fluent English
    • familiarity with digital marketing or IT environment

    Following desirable experience:

    • enterprise-wide experience with marketing automation and configuration of marketing automation tools
    • experience with other Salesforce platforms
    • able to write in SQL (AMP script)
    • understanding of Digital Analytics

    Responsibilities:

    • technical support and product development for marketing automation (SFMC)
    • collaboration with extended IT teams, technical support team and regional business stakeholders
    • bridging marketing automation with digital analytics capabilities
  • (03 09:52:48. 05. 2018)

Zpět
Souhlasím se zpracováním osobních údajů. Tyto osobní údaje budou zpracovány v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 679/2016 o ochraně osobních údaje, tzv. GDPR, a zákonem č. 101/2000 Sb. Souhlas je udělen společnosti Acamar Outsourcing Services, s.r.o. jakožto správci pro účely výběrového řízení na danou pracovní pozici a dále pro účely evidování mé osoby jakožto potenciálního zaměstnance u této či jiné společnosti. Souhlas se zpracováním osobních údajů platí do odvolání. Beru na vědomí, že udělení souhlasu je dobrovolné a že jej mohu kdykoli odvolat. Jsem informován o tom, že mám právo na informaci o tom, jaké osobní údaje, k jakému účelu a jakým způsobem jsou o mně zpracovávány. Pokud zjistím nebo se domnívám, že správce provádí zpracování mých osobních údajů, které je v rozporu s ochranou mého soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, mohu požádat správce o vysvětlení, nebo požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.
Acamar Outsourcing Services, s.r.o. je součástí holdingu Adastra Group SE.
kurzy